Er du en holdspiller? Så er Volleyball-linjen et perfekt tilbud til dig

Tænk at kunne spille volleyball fire gange om ugen

To eftermiddage og to aftener om ugen er der volleyball træning både for piger og drenge. Der er træning på alle niveauer – helt fra begyndere til trænede. Alle aspekter af spillet trænes og der er fokus på at det skal være sjovt for alle at spille volleyball. Piger og drenge træner samtidig med hver deres træner.

Du kan forbedre dit spil med målrettet fitness træning

Hvis to aftener om ugen ikke er nok, så er der mulighed for volleyball rettet fitness – 2 lektioner, hvor du kan lave målrettet grundtræning i vores veludstyrede fitness center. Desuden er Fitnesscentret åbent hver eneste aften hvor man frit kan benytte det.

Årets højdepunkt er vores nordiske turnering

Vi spiller kampe mod andre klubber og skoler i nærheden. Vi klarer os normalt rigtigt godt. En gang om året deltager vi i en skandinavisk turnering sammen med skolens venskabsskoler fra Finland, Norge og Sverige. Sidste år vandt drengene sølv og pigerne bronze. Det er altid en stor oplevelse at være med på tur og kæmpe sammen. Det styrker altid sammenholdet.

Vi har også en turnering hjemme i vores egen hal. Det er en mix-turnering første weekend i november hvor tidligere elever deltager. Det er altid en skøn og krævende turnering. Om sommeren har vi en beachvolley bane til rådighed hvor du kan træne ligeså tit du har lyst.